onsdag 7 augusti 2013

Kollas på förlossningen

Jag ringde MVC mu på morgonen eftersom jag hade så mycket sammandragningar igår och en bit in på natten, och direkt sa barnmorskan jag pratade med "Ring till förlossningen. Så fort det är tvillingar och sammandragningar så ska man prata med förlossningen!". Det visade sig att de inte hade tagit nån odling på mitt urinprov sist eftersom stickan inte visade på nån infektion, så jag vet inte om det kan bero på GBS:en. I vilket fall ringde jag och pratade med en barnmorska på förlossningen, och efter att ha berättat hur och när jag hade sammandragningar (mest i rörelse, lugnare i vila, de gjorde inte ont etc), så sa hon att jag kan komma in och lämna ett urinprov och så får de se om de ska kolla min livmoderhals också. Så nu åker vi. Uppdatering kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar