lördag 3 augusti 2013

Kräftskiva och lite grejer

Det känns som att allt roligt i vattnet igår straffade sig idag: mina ben kändes som att de vägde hundra kilo och foglossningen kändes ganska rejält där fram i förmiddags. Det blev lite bättre efter att jag legat upp och ned i en solstol en stund när Alfred sov, så jag hade fötterna högt. Det gick förresten bra med såret i foten i natt, det gjorde inte mer ont på natten, så jag behövde aldrig ta nån Alvedon. Det är fortfarande ömt, men det ser rent och fint ut, så det ska nog vara lugnt.
Idag har vi varit på kräftskiva hos Christophers syster med familj, och där var bland annat en annan familj med två döttrar; en på 5,5 och en på 3,5. De fick mig att dels bli glad över att Alfred ska få syskon, dels över att det är flickor som vi kan få klä i fina klänningar. :) Själv är jag proppmätt och trött i kroppen, men det var gott med havskräftor och räkor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar