tisdag 20 augusti 2013

TV-inspelning

Jag ska vara med i ett tv-program om föräldraskap och barn som ska spelas in på lördag. Det var en kompis som sett en efterlysning av föräldrar som gärna har en unik historia, och jag vet inte hur unik jag är egentligen, men när jag mailade tyckte de i alla fall att det vore roligt att ha med mig. Det är ingen stor grej, jag ska få ställa en fråga till en barnexpert, men det ska bli kul, tror jag!
Sen är det egentligen inte riktig tv heller. :) Det ska sändas på YouTube, det är tydligen det nya, enligt tjejen jag mailade med. Men det är ju nästan roligare faktiskt, för då ligger det ju kvar länge - roligare såvida jag inte gör bort mig totalt, vill säga...
Jag är så väldigt tjusigt solbränd och med solblekt hår nu efter min långa ledighet, så jag har nästan tyckt att det är lite tråkigt att inte ha ett jobb att gå till när jag ser bra ut, men nu får jag visa upp mig på nätet istället. ;)
När jag vet när det kommer upp så kommer det såklart en länk här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar