måndag 19 januari 2015

Planering

Lilly är för lustig: när Christopher försöker lägga tjejerna klättrar Lilly ner från sängen och plockar upp selen och lyfter uppfordrande upp den mot honom. Så Flora somnar i sängen, men Lilly ska tydligen somna i selen. Och sen när de båda vaknar en stund senare måste jag komma in med brösten. Så nu ligger jag här igen. 
Jag skulle vilja vara ute i vardagsrummet och gå igenom bokhyllorna, för idag träffade vi en mäklare som vi tror blir den vi kommer välja, och hon tycker att vi bör fota lägenheten redan nästa vecka och ha visning i början av februari. Och så gick hon igenom hela lägenheten med oss och tipsade om allt vi bör rensa undan för att det ska se luftigare ut på bilderna - och det var myyyycket, och vi har oooont om tid!
Det känns som att jag redan har huvudet helt fullt av planering för den här flytten, som inte ska ske förrän om ett knappt halvår, så jag undrar om mitt huvud kommer hinna sprängas innan det är dags... Eller om jag kommer vara så sjukt välplanerad att jag kan ta det lugnt snart. Tveksamt dock med tanke på hur lite jag faktiskt hinner få gjort med tre barn runt benen hela tiden. 
Och imorgon är det äntligen dags för BVC - jag ser fram emot att få veta hur tjejerna ligger till i vikt och längd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar