torsdag 22 januari 2015

15 månader idag!

Oj, sent bloggande idag också!
Idag är det tjejernas 15-månadersdag, men det har vi inte hunnit uppmärksamma: i morse skrev vi på kontakt med mäklaren Karin och gick igenom hur vi ska göra lägenheten fin inför plåtningen på tisdag, sen åkte Christopher och handlade lite fixargrejer och jag som sovit dåligt lade mig med tjejerna. 
Vi låg och ammade en stund, sen backade Flora ner ur sängen, vinkade, öppnade dörren som stod på glänt och gick ut. Ooookej. Jag var tvungen att ligga kvar någon minut och vänta tills Lilly somnat innan jag kunde gå och hämta henne och sätta henne i selen. 
Lustigt, för det är tvärtom med Christopher, då är det Lilly som smiter. 
Sen fick vi det i alla fall så här mysigt. :) Lilly låg med huvudet på mitt bröst,
och Flora höll fast min arm med sin och hade sitt ben på min mage. 
Efter dagis åkte jag och Alfred och handlade mat, och sen gick jag på styrelsemöte i bostadsrättsföreningen och Alfred var med och tittade på film på min dator en stund. Flora var helt förtvivlad när jag gick igen, det gjorde så ont i hjärtat... Men nu ligger jag mellan mina båda tjejer igen, efter att ha hunnit sätta in några av mina skivor i väskorna som äntligen kom idag. Och nu måste jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar