onsdag 14 januari 2015

Kort inlägg

Jag har inget vettigt att blogga idag tror jag. Jag har varit lite grinig idag, mest när jag var tvungen att hinna laga mat innan Christopher kommit hem eftersom jag skulle på ett tidigt bostadsrättsstyrelsemöte, och tjejerna var gnälliga, men som tur var hjälpte Alfred till att roa dem. Men när Flora först försökt tvätta toaletten med toaborsten (uärk, äckligt, inte röra!!) och sen sugit på tvålflaskans pip höll jag på att bli tokig. Så att gå på styrelsemöte med Alfred som fick sitta och titta på film var rena semestern.
Nu måste jag gå och lägga mig, för Lilly vägrar sova utan att någon ligger hos henne hela tiden. Fattar inte hur hon orkar vara vaken så mycket! Egentligen ville jag berätta om vad jag köpte på Rusta idag för att förbereda inför lägenhetsvisningar och flytt, men det får bli en annan dag. Eller superkort då: vakuumpåsar! Det känns som framtiden. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar