lördag 3 januari 2015

2014 i bilder, enligt Google

I ett svagt ögonblick härom året skaffade jag en profil på Google+, bara för att en kompis vägrade Facebook och sa att man skulle ha Google+. Tänkte att det skadar väl inte. Sen har jag varit inne där en gång tror jag, och det var ju helt meningslöst och omöjligt att förstå, men de skickar mail till mig ibland med bilder som de har redigerat utan att jag bett dem (typ klippt ihop bilder så att alla barn ser glada ut på samma bild, men det ser alltid läskigt ut eftersom det är automatredigerat, eller så har de lagt på snöflingor eller nåt annat lökigt). Härom dagen kom det i alla fall en liten film där de klippt ihop en del av mina bilder från 2014, och den var åtminstone ganska söt, så den tyckte jag att jag kunde spara och visa upp. Voilà!
Och grattis på namnsdagen, älskade Alfred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar