fredag 20 december 2013

Hade inte huvudet suttit fast etc...

Kan man skylla taskigt minne på den däringa sömnbristen?
När vi kom fram och parkerade i Liljeholmens galleria kom vi på att vi glömt vagnen hemma. (Vi hade tänkt sätta bilstolarna i den, annars hade vi kommit ihåg liggdelarna åtminstone, för dem har vi inne i lägenheten, medan hjuldelen står i ett cykelförråd.) BabyBjörnen var dock med, så Lilly fick åka lite bekvämare. 

Jamen då ska vi se när jag kommer ihåg att det var i urringningen jag la Lillys napp.

2 kommentarer:

  1. Haha, där har jag typ jämt en napp me!! Nu är min Jonathan nästan ett, å det ser inte så snyggt ut när han letar mellan morsans bröst.......

    SvaraRadera
  2. Ja det där med bröst alltså... Alfred vill fortfarande hålla på mina bröst som nån sorts trygghetsgrej, och det är ju egentligen inget konstigt med det, men det ser ju inte så snyggt ut inför andra. :)

    SvaraRadera