torsdag 2 juli 2015

Mer yrsel och modig Flora

Idag vaknade jag med ännu mer yrsel och det tog över en timme innan det blev hanterbart, så jag började gråta i Christophers famn i köket för det var så jobbigt och jag var så ledsen för att jag är så klen.
Men sen tig vi oss i alla fall ner till stranden, och kolla! När Flora fick ha skor på sig vågade hon stå på sanden!
High five på den!
Och lite senare vågade hon till och med leka i sanden och gå ner och känna på vattnet utan skor. 
Lilly var ut i vattnet till knähöjd och Alfred till rumphöjd, men än är det bara jag som badar på riktigt, för vattnet är bara 17-18 grader än. 
Nu sitter jag med fötterna i kallt vatten i en balja för mina fotsulor brinner efter den varma sanden, och sen måste jag lägga mig tidigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar