måndag 6 juli 2015

Besök hos gammelfarmor på väg tillbaka till Kärra

I förmiddags packade vi ihop alla våra grejer i Lyse och satte oss i bilen för att åka tillbaka till Kärra och "mommo!!" som tjejerna tjatat om i flera dagar. Vi åkte förbi Trollhättan först för att hälsa på Christophers farmor Margit, som Flora fått sitt tredjenamn från.

Tjejerna var lite blyga först, men de värmde upp så småningom.
Alfred fick hänga upp och ner lite, och jag kunde passa på att kolla att min klippning av hans hår härom veckan är oväntat jämn. :) Den lilla gullungen förresten, jag vet inte hur många gånger han sagt till mig att han älskar mig idag, och han har pussat och kramat mig otaliga gånger. Jag vet inte om det varit något särskilt, men han är så go att jag blir helt extra varm i hjärtat.
Väl tillbaka i Kärra möttes vi av kraftig vind, som enligt SMHI ska hålla i sig i typ hela södra Sverige åtminstone i de närmsta tio dagarna. Inget mer strandhäng på ett tag då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar