fredag 31 juli 2015

Date!

Jag är så hemskt trött idag, så jag nöjer mig med att berätta 1) att Agnes är tillbaka vilket gjorde barnen överlyckliga (hon har varit med sin familj hos mormor i en vecka), och 2) jag och Christopher fick gå ut och äta utan barn ikväll. Mamma, Stella, Johanna och Victor tog hand om middag och läggning och jag och Christopher åt på den japanska restaurangen Nami i Varberg.
Jag får lite prestationsångest av att gå ut sådär för jag känner att då måste man ha så trevligt och prata om djupa saker, men det gav jag upp rätt snart, och så bestämde vi hur barnens sovrum i huset ska målas där vi tog bort Spiderman-tapeten istället. :) Och maten var bitvis supergod (vi åt smårätter) så jag är nöjd!

2 kommentarer:

  1. Känner igen prestationsångesten, ja. Nu är man liksom så inne i livet-med-barn att annat inte riktigt ryms. Tycker jag. Och då tycker jag det är ok att barnen etc är vad man pratar om. Men hejja de som date:ar och bara pratar om varandra och kärleken. Och hejja oss andra också ;)

    SvaraRadera