lördag 25 juli 2015

Klänningar till dagens släktträff

Idag är det dags för den stora släktträffen (eller ja, mindre än den vi hade för fem år sen, men ändå, vi blir nog runt 50 pers ändå), och jag räknar med att vi kommer hem rätt sent, så jag kommer nog inte orka göra ett inlägg ikväll som jag brukar. Så här kommer ett litet inlägg bara med bilder på klänningar: äntligen ska tjejerna få ha de underbara klänningarna jag köpte på Next för flera månader sen! (Next har förresten höjt priserna... Det är fortfarande rätt så billigt, men när vi vet att tunikorna som vi har flera av i olika färger tidigare kostade 59:- och nu 83:- så känns det ju lite tråkigt. Men det kanske är lika bra, jag köper ju för mycket kläder, så nu kanske jag kan lugna ner mig lite med det. Kanske.)
För min egen del har jag inte riktigt bestämt mig än om jag ska ha den blommiga eller den blå som har veckad rygg, men är enkel framtill (jag lånar ett halsband av mamma i så fall, för jag glömde ta med något till mig). Det regnar och är 13 grader ute, så den blå kanske är bättre eftersom den inte är lika bar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar