tisdag 29 december 2015

Pappas födelsedag

Idag fyller Christopher 34 år, hurra hurra!
Efter en del tjafs (de börjar bli svåra att få välja kläder åt nu för tiden) fick jag på tjejerna deras underbara Polarn o Pyret-klänningar som vi köpte på rea i somras i storlek 92, och de var så fina! De har haft samma modell i annat mönster länge, och de är de finaste klänningar jag vet.

Och Alfred hade nya snygga julklappsbyxor.
Sen åt vi gräddtårta med blåbär, som jag och mormor bakade tillsammans med barnen. Den var populär, kan jag meddela! Tyvärr blev vi lite sena med fikat, så vi fick inte i barnen nån vidare middag sen...
Innan läggdags hade Flora och Lilly lite konsert. Framtidens Say Lou Lou?
Jag hade förresten fel om Flora och amningen: i morse ville hon plötsligt igen. Inte mig emot - jag har visserligen haft väldigt ömma bröstvårtor den senaste veckan, men det börjar bli bättre igen, så det var antagligen nån mensgrej, fast min hormonspiral verkar börja göra sitt jobb nu, för min mens blir mer och mer sparsam och gles - yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar