söndag 27 december 2015

Många i soffan


Vi var många i soffan framför Alfons Åberg i morse. :)
Idag gick jag ut för första gången sen den 23:e, då vi gick en liten promenad runt Citadellet och ner mot havet för att visa Stella lite av omgivningarna. Tjejerna har inte sovit middag sedan dagen före julafton (och därmed somnat på nolltid med mormor på kvällarna - och även med mig igår somnade de på en kvart, sån lyx!), så när vi gick ut ville de först inte sitta i vagnen, men efter ett tag somnade de i vagnen ett tag ändå, och det kunde de förstås få.
En annan god nyhet är att kortisonsalvan och dragandet i Alfreds snopp har hjälpt! (Förlåt Alfred, om du råkar läsa just det här när du är tonåring kommer du hata mig. <3) Det är Christopher som fått sköta det, jag tänkte att det kunde få bli hans uppgift eftersom han haft samma problem, och igår ropade de på mig uppifrån badrummet: hittills har han knappt haft något hål alls, men nu hade de fått bak förhuden så långt att hela ollonet kom fram! Yay kortison! Vilken grej det är alltså.
Nu när jag lade honom ikväll sa han plötsligt "Plopp!" och jag såg att han hade händerna nere i kalsongerna. :) En helt ny värld öppnas för honom, tidigare än vi tänkt.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar