lördag 26 december 2015

Annandag jul

Idag invigde vi dörröppningsbutiken från TGR, som barnen fick i julklapp tillsammans med ett kakfat med träbakelser.
Man kan väl säga att tjejerna inte direkt var överförsiktiga med den.

Vi får se hur länge den håller... :)
Framåt eftermiddagen kom min danske bror Daniel med fru Kate och dotter Vigga. Alfred blev helt kär i Vigga (de har bara träffats några gånger förut), och skulle hålla henne i handen och gulla med henne - fast hon tröttnade ganska fort, tyvärr, men som tur var förstod inte Alfred vad hon sa när hon sa att hon inte ville att han skulle hålla henne i handen, så ingen blev ledsen. :)
Och lite senare kom Stella. Och precis såhär roligt var det när hon skojade med Flora och Lilly. <3

Och tack och lov har min nackspärr blivit bättre idag - idag känns det som en normal nackspärr som inte försöker mörda mig medelst kvävning, så jag har känt mig hyfsat normal idag. Så sabla skönt. Men jag har insett att jag nog måste börja med någon sorts träning efter nyår så jag inte går sönder så lätt jämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar