måndag 16 september 2013

Ta bort kvällar och nätter, går det?

Om man på något magiskt vis skulle kunna eliminera kvällar och nätter så skulle det nog inte kännas så jobbigt att det fortfarande är 4-5 veckor kvar. På dagarna mår jag rätt okej ändå, det gör lite ont i revbenen ibland, det är lite trögt att röra mig och sådär, men idag tillbringade jag större delen av dagen i soffan framför vår nya 46-tums-smart-TV (ÄLSKAR den!! Den är så stor att jag kan läsa texten trots min kassa graviditetssyn. Och kostade bara femtusen.) med inbyggt Netflix (min syster var smart nog att ge mig en årsprenumeration i födelsedagspresent nu när jag är hemma ett bra tag till) och tittade på Weeds och hade det ändå rätt okej. Men så fort det blir kväll så kommer den vidriga halsbrännan och det värker i revbenen hur jag än sitter eller ligger, och när jag lägger mig för att sova börjar det göra ont på diverse konstiga ställen i rygg, mage och fogar. Så om jag skulle kunna typ droga mig framåt sådär åttatiden och liksom bara inte vara med (och då förstås ignorera att jag har ett barn som behöver mig) fram till sådär åtta på morgonen - det hade ju varit tipptopp. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar