söndag 22 september 2013

Magen vecka 35

Nu börjar vecka 35. Då bör de kunna andas själva om de kommer ut, men självklart är det bra om de stannar längre - fast jag orkar inte mer!! Nu börjar jag bli gnällig på heltid och tycka rejält synd om mig själv, för nu kan jag inte sova längre och halsbrännan får mig att vilja mörda nån. Jag ska ringa MVC och be om recept på starkare grejer om jag överlever en natt till utan att börja försöka gräva ut tjejerna själv. 
På den positiva sidan är att jag inte svullnat någon annanstans än magen, det är åtminstone nåt att vara glad för. Tog ett kort på mig bakifrån idag också, och därifrån ser jag ju rätt normal ut fortfarande. 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, magen är klart imponerande. Men tänkte nu på att man inte kan ana magen bakifrån. Coolt!

      Radera
  2. Tack Sara - jag blev lite förvånad själv när jag upptäckte det igår. Jag trodde att jag definitivt svällt ut över alla bräddar vid det här laget, men tydligen inte. Alltid nåt, som sagt... :)

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin!

    Kom igen nu.. inte många veckor kvar & den där halsbrännan & mkt mer kommer du ha glömt på två röda ;)

    PEPP PEPP! :D

    SvaraRadera