måndag 30 september 2013

Känd från internet

Idag har tredje avsnittet av "Fråga Louise Hallin" kommit upp, och det är första avsnittet jag är med i! Med mig som thumbnail-bild till och med.
Det är ju alltid lite plågsamt att se sig själv på film - jag blir tydligen alldeles sned när jag pratar - men det får jag leva med. Svaret på min fråga var roligare än jag mindes. :) Jag ställde nån mer fråga på inspelningen, men det är inte med i det här avsnittet, så jag återkommer.
Titta här!

Jag har skrivit om inspelningen av programmet här och här.

2 kommentarer:

  1. Hej Sara.
    Verkligen kul blogg. Jag väntar tvillingar v 16 nu, så ganska tidigt ännu.
    Har en liten tjej på 3 år redan, och känner igen mig i dina funderingar och oro ibland.
    Vi bor i stockholm och undrar hur allt ska funka. Vore kul att höras lite. Har du någon email adress?
    Hälsningar Helena

    SvaraRadera
  2. Hej Helena, och tack! Grattis till de kommande tvillingarna! Hoppas du inte mår alltför dåligt...
    Maila mig gärna på treblirfem@gmail.com - alltid roligt att prata med någon i liknande situation. :)

    SvaraRadera