söndag 27 mars 2016

Status

Lilly tryckte i sig hela korven med bröd som en hungrig varg - efter att jag försökt mata henne med små bitar bröd fick jag snart ge upp och ge ungen hela. Sen tjatade hon i en timme om att hon var mer hungrig. En dryg timme senare var vi hemma och hon mådde fortfarande toppen, och sen åt vi middag och hon åt och drack och nu sover hon gott. Märkligaste magsjukan ever, det här. Vi låter faktiskt Alfred och Lilly sova ihop inatt också, för vi tänker att vi ändå inte kommer kunna hålla dem åtskilda imorgon, så ska han bli smittad kan han lika gärna bli det direkt... Vet inte om det är själviskt eller dumt, men nu är det så. Nu ska jag gå och lägga mig, för jag är så in i märgen trött, och jag tackar sommartiden för att det inte ser ut som att klockan bara är halv tio så jag inte verkar så mesig. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar