onsdag 27 april 2016

Ringar beställda och tryckt text

Vårt plommonträd har börjat blomma!
På lunchen åkte jag och Christopher och beställde förlovningsringar äntligen, efter 2,5 månader som förlovade, och vi får dem nästa vecka. Roligt!
Sen gick vi in till mäklarfirman Landgren för att fråga efter broschyren som jag skrev en text om trädgårdsskötsel till för någon månad sen, och mäklaren hittade den. Till min stora förvåning stod det mitt namn under! Jag hade förväntat mig att den skulle vara anonym, så det var extra roligt att se min första tryckta text som jag fått betalt för.
På eftermiddagen när jag precis skulle börja laga mat började det flimra framför mina ögon, och det tog en bra stund för det att lugna sig. Jag gissar på att det beror på stress och sömnbrist, och det känns ju rätt jobbigt att jag inte vet hur jag ska komma ikapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar