torsdag 7 april 2016

Överraskningar för mig och för Alfred

Christopher tog med mig på överraskningslunch idag! Det visade sig att vi skulle till Helsingborg, till en japansk restaurang som heter Tokyo 15.
Riktigt snyggt ställe, och god mat och en trevlig utflykt.
Och på vägen dit ordnade jag en överraskning för Alfred imorgon: vi ska träffa Timo Räisänen, hans favoritartist, vid soundcheck inför hans Timo sjunger Ted-konsert i Lund imorgon eftermiddag. :) Alfred blev väldigt glad när jag berättade det vid hämtning!
Sen gick jag ner en våning för att hämta tjejerna, och fick veta av fröken Titti att ett barn hade kräkts vid vilan när alla barnen låg bredvid och sov... Jag orkar inte. Igår var första dagen på flera veckor som jag inte behövde ta magkatarrsmedicin efter ett par veckor av magsjukeångest, och nu börjas det alltså igen. Jag fick ont i magen direkt - jag klarar verkligen inte av den där sabla sjukan. Då är det till att hålla tummarna i 48 timmar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar