torsdag 5 maj 2016

Balsam för själen



Efter en natts ostörd sömn (i egen säng, fram till 06, när Flora kom ner till mig, och sen låg jag kvar till 9) och en dag när jag fått ligga i en solstol på altanen i Kärra känns allt redan lite bättre.
Magen gör ont, mer än förut, men mindre ont än de senaste dagarna. 
Jag skrev i tvillinggruppen igår om hur jag mår och bad om råd från andra som haft det likadant (jag är inte direkt ensam om att tycka att livet är lite jobbigt ibland bland tvillingföräldrar, kan jag lugnt säga) och fick många bra tips, så det känns skönt. 
Vi har varit i stan och ätit glass och nu har vi precis doppat fötterna i havet, som är såpass varmt att det får bli årets första dopp imorgon. Och nu ligger jag på en av mina favoritklippor och skriver medan Christopher kastar sten i vattnet med Alfred och Flora och Lilly är med sin älskade mormor, så jag har hopp om livet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar