torsdag 2 februari 2017

Tvillingdagen och fortsatt sjuk mamma

Otroligt nog blev ingen annan än Lilly magsjuk, så idag när det gått över 60 timmar fick barnen gå tillbaka till förskolan - och jag fick åka på möte på kontoret i Malmö trots att jag vaknade med nåt som verkade misstänkt likt bihåleinflammation. Jag som aldrig brukar vara sjuk i mer än två dagar - och det sällan - är nu inne på dag 9 och jag verkar bara bli sämre. Hostar och snorar som en besatt och nu känns det som att jag har en lös tand pga bihålan. Suck. Jag köpte en nässpray som ska hjälpa och tog en alvedon i morse och så överlevde jag jobbdagen åtminstone. 
Vi gjorde fågelmat i helgen som jag tänkt blogga, men det får vänta en dag till, jag orkar inte just nu: måste soooova!
Men ska väl kanske åtminstone nämna att det tydligen är internationella tvillingdagen idag, så grattis älskade Flora och Lilly!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar