fredag 10 februari 2017

Mini-me's

Jag har verkligen lyckats göra mini-me's. Tittade i ett gammalt album härom kvällen och hittade den här bilden där jag ser ut ungefär som Lilly...
... och den här där jag ser ut typ exakt som Flora. (Till vänster om mig står Joakim, son till min mammas dåvarande bästa väninna - som pappa sedermera hade en affär med, så mamma skilde sig, pappa gifte om sig med henne och fick min halvbror Daniel. The drama.)
Åh, vad jag minns de där träskorna förresten! Älskade dem!
Den här bilden på mig som vuxen, för åtta år sen, är med för att Lilly såg den i min mobil och sa "Alfred!" :) Jag vet inte, men det kanske betyder att han också är lik mig?
Alfred förresten, min lille pruttepelle. Jag kallade honom det nån gång, och han tyckte det var så hysteriskt roligt! Nu händer det lite då och då att han ber mig kalla honom det, om och om igen, och så skrattar han så han nästan kissar på sig. Gull-pruttepelle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar