onsdag 5 oktober 2016

Imorgon drar jag

Imorgon efter förskolelämningen ska jag sätta mig på ett tåg till Stockholm och vara borta från min familj i tre och ett halvt dygn. Jättekonstigt.
På ett sätt ska det bli skönt att komma bort lite, för just nu är vi inne i en period med så mycket bråk att jag blir tokig, men samtidigt får jag dåligt samvete för att jag lämnar Christopher ensam med allt krångel och för att jag inte kommer vara med mina barn på flera dagar - jag som aldrig brukade lämna dem och nu är det andra gången på bara ett par månader (jag var ju borta i drygt två dagar för systerdotter Nicos namngivning i augusti också).
Men vi får väl se hur det går, just nu har jag fått för mig att nån kommer bli sjuk eller nåt inatt så jag inte kan åka - Alfred är väldigt snorig igen, men har varit pigg ändå. Nåväl, vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar