onsdag 23 november 2016

Sommarminne

Jag hittade några fina bilder från i somras som jag inte lade upp då, så jag kör dem nu - det kan ju inte skada med lite sommarminnen såhär sent i november!
Från Jan Lööf-lekparken i Trollhättan.




Alfred och gammelfarmor Margit.
Och Lilly och Margit.
Nu till idag: stackars Flora håller på att bli förkyld nu ikväll och nyser och snorar - jag fick ge henne nässpray, och när jag gjort det blev hon helt förtvivlad för det sved i näsan. Alfred och Lilly hade precis somnat (Christopher kommer hem senare inatt), så jag tog in henne till vårt sovrum så hon får sova med mig inatt, lilla fnuttan (fast jag är så trött att huvudet snurrar efter en natt med hela havet stormar-flyttar mellan sängarna när alla barnen vaknade och ville sova med mig så jag inte fick plats).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar