onsdag 3 juli 2013

Köpa klänningar eller inte?

Jag har råkat hitta världens finaste klänningar till tvillingarna, men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska köpa dem. De kostar 200:-/styck (på rea), och finns kvar i storlekarna 6-12 månader och 18-24 månader. Jag kan ju inte gärna köpa klänningar som ska användas om två år, då kan de ju schöven hinna ramla isär av ålder innan de används, men köper jag 6-12 månader så kommer de antagligen användas typ en enda gång för att de är för fina och opraktiska. Men de är ju så fiiiina! Kan jag lägga 460 spänn (frakt tillkommer) på klänningar som jag mest kommer kunna ha hängandes på en vägg som prydnad..?
Såhär ser de ut:
De finns alltså i grönt och rött, och den ena bilden är framifrån och andra bakifrån


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar