måndag 1 juli 2013

Jobbiga sidor

På sistone har jag blivit så hemskt trött i sidorna framåt slutet av dagen, ungefär där jag brukade ha en midja. Jag vet inte om det är ligament som sträcks ut eller vad det är, får fråga det på MVC på torsdag (om jag hittar dit den gången...).
Och en annan sidgrej: jag får mer halsbränna när jag ligger på sidan än på rygg. Jag förstår inte riktigt varför, jag tycker inte att vinkeln på matstrupen borde vara så annorlunda då, men tydligen är den det. 
En sak som däremot inte visat sig vara nåt större problem är det här med att jag inte kan simma normalt på grund av foglossningen, för nu har vi varit i stugan i elva dagar och det har varit mer eller mindre konstant skitväder, så jag har aldrig badat så lite. Man får väl se det lilla positiva som finns i eländet, antar jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar