torsdag 14 september 2017

Bröllopet del 6: bilder på familj, Best woman och Man of honour

Jag hade ju valt ut lite bilder på familj och närmaste också som jag glömt lägga upp – men nu så! Det kommer nog komma bilder på fler gäster också, men vi har inte hunnit fixa med alla foton än.
Victor, syster Johanna (bröllopsfotografen fångad på bild) och Nico
Christophers familj: pappa Kjell, syster Rebecca och mamma Maria
Och med mig istället för syrran
Min familj: syster Johanna och mamma Amie
Och här med systerdotter och guddotter Stella också (min döda syster Finas dotter)
Man of honour Jens, jag, Christopher och Best woman Maja
Jens och jag
Jag och min danske halvbror Daniel (snyggingen!)


Fler inlägg från bröllopet: del 1 Förberedelserna, del 2 Bilder från förberedelserna, del 3 Bröllopsdagen - före vigseln, del 4 Vigsel och fest, del 5 Fler bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar