lördag 19 augusti 2017

Hurra för mig!

För idag (eller nu blir det visst igår eftersom jag somnade i soffan - för ovanlighetens skull, jag brukar aldrig kunna slappna av nog för det, så oh så skönt det var!) har jag fyllt år - alltså den 18:e augusti. 
Klädde mig i min extra-bröllops-kjol som jag köpte för om brudklänningen skulle vara för tight och obekväm i längden, och fick två komplimanger av främlingar på stan när jag och Christopher var ute för lunch. :)
Gick också och lämnade in min vigselring för att slipa ner den lite så den blir lite tunnare och bekvämare, så nu måste jag vara utan den i någon vecka, just som jag börjat vänja mig vid att ha på mig den. 
Jag blev överdådigt firad idag då artikeln om mig kom ut i Sydsvenskan, HD och Landskronaposten idag. Riktigt fin artikel blev det!
Bilden lånad av en vän som upptäckte artikeln då hon drack morgonkaffe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar