fredag 17 november 2017

Alla barnen skriver

Det är inte bara Alfred som skriver – även Flora och Lilly tränar sig på att skriva för fullt. En kväll envisades båda med att skriva alla sina fem namn på varsin teckning (Alfred är tokig i Pokémons nu, så det sprider sig vidare), med lite hjälp förstås, men de kan nästan alla bokstäver själva.
Lilly Viva Helga Hansby Reis
Flora Bella Margit Hansby Reis

För övrigt är jag så oerhört nöjd med mig själv just nu: jag håller på att hjälpa några vänner med en grej som just håller på att lösa sig så fantastiskt bra (kan inte berätta vad det är riktigt än dock), och idag fick jag en ny kund att vara copywriter för på jobbet (jag vill helst skriva mer och produktionsleda mindre). Firar lite med att dansa för mig själv hemma, och det gjorde nästan inte ont i ryggen alls. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar